Become a Fan



Breaking News

Blogroll

Follow on Bloglovin

Blogger news

Follow Me on Pinterest

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact



mandag den 26. november 2012

Give Aways ??

Ok... Blog verdenen er stadig ny for mig, selvom jeg har læst på mange. Så er der de her såkaldte "Give aways". Små gaver der udloddes til læserne, hvis de til gengæld linker til bloggen eller efterlader en kommentar.

Super måde at promovere sin blog og samtidig glæde andre ;)
Der er sådan lidt hyggeligt inde i blogverdenen tror jeg !

Nu vil jeg prøve at deltage i den første konkurrence og se hvordan det foregår :p

Jeg har valgt at starte hos Bettina Holst og hendes super hyggelige blog her

Share This
Blogger
Facebook
Disqus

comments powered by Disqus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Subscribe
Labels
Popular Posts

Subscribe Via Email

About Us

Advertisment

Like Us

© Hjemme hos Mims All rights reserved | Designed By Seo Blogger Templates